هتل پالم دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل پالم دبی



هتل سه ستاره پالم دبی واقع در خیابان المطینه ؛ در قلب منطقه تجاری شهر دبی قرارگرفته و 10 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.
 

Dubai_Hotels


این هتل در مجموع دارای87 اتاق در انواع و سایز های مختلف میباشد. اتاق های هتل دبی پالم شامل اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که به تازگی بازسازی شده و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند . مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان این اتاق ها تدارک دیده شده است . هر اتاق دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل می باشد .
 

Dubai_Hotels


هتل تنوعی از رستوران ها و باشگاه های تفریح شبانه را به همراه انواع و اقسام سرگرمیها به میهمانان خود ارائه میدهد. اینترنت رایگان نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.بار و دو رستوران نیز در هتل سه ستاره دبی پالم مشغول ارائه خدمات بوده و انواع نوشیدنی ، خوراک های لذیذ محلی و غذاهای متوع بین المللی را مطابق با ذائقه میهمانان طبخ کرده و از ایشان پذیرایی می کند .موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و مناسب بودن قیمت هتل دبی پالم ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های دبی تبدیل کرده است .

 

Dubai_Hotels




:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: